18.1.10

After This We Can Coitus All The Time.

Betul. Saya tak tipu awak. Lagipun buat apa nak menipu bukan boleh
cakap 'saya menang moto' macam dalam iklan tu.
Saya boleh senaraikan hal hal tu kalau awak betul tak puas hati sangat.

-----------------------------

Saya penat ni.
Saya bukan mesin jahitan.
bukan juga mesin penggelek tebu.
Saya taknak pun segala macam luahan bodoh tak bermakna awak.

-----------------------------

Saya cuma nak sedikit perhatian tanda awak ambil berat.
Biarkan apa yang awak buat sesuai dengan status awak sekarang.
Jangan lagi malukan diri sendiri.
Saya. Saya dah fedap melayan.
Merugikan.
Nak tulis apa lagi supaya awak faham.

------------------------------

Awak.
Cepat. Cepatlah sedar diri.
Kalau tidak baek masing masing pergi mati.

-------------------------------

Sayang puan anisza
**



No comments:

Post a Comment

aku bukan orang tua korang nak tegur, aku bukan sesiapa pun so pandai pandai la ye.