23.2.10

Aku Tak Tahu, Kan Dah Kata.


Versi Rahsia.
Bukan apa. Takut ada yang busuk hatinya mengata tak sudah sudah. Baek buat macam kak aishah.
 selamat. :)


Begini.

Dia : " kmyl... "
Aku : " yes bro... "
Dia : " aku nak mintak tolong nih.. "
Aku : " boleh je... kau cakaplah dulu ".



Seterusnya.

Dia : " aku nak kau ajar aku **rahsia.. "
Aku : " hah? mana aku **terpaksa rahsia tu weh.. "
Dia : " aku tengok **terpaksa rahsia cantek cantek je.. "
Aku : gelak..
Dia : " tak baik kedekut ilmu weh... nanti tak berkat.. huhuhu "
Aku : gelak lagi..
        " kasi kau punya messenger la senang nak sembang lagi. sini susah. aku tak reti. "
Dia : " oke nah... **rahsia lagi. "

 

Seterusnya bila semua dah siap.

**rahsia lagi. rahsia sampai habis.




psst : aku tak pandai tapi aku ajar lah kau yang mana aku tahu okeh kawan? :)



No comments:

Post a Comment

aku bukan orang tua korang nak tegur, aku bukan sesiapa pun so pandai pandai la ye.