18.2.10

Horibel Adorabel.



Aku perlu kau lah feses. Aku kesal dengan apa yang jadi pada separuh jalan cerita ni. Aku tahu dan faham tindakan kau tidak lebih dari mainan tingkahlaku saja. Aku taklah bodoh macam tu sekali.

Tapi...

Tapi, Kenapa sebegitu jadinya. Kasar gurauan kau. Adakah berat bagi kau untuk menjaga apa yang dikatakan mainan tingkahlaku tu. Ataupun mungkin tidak ada rasa persahabatan pada satu lagi perasaan yang laen.

Sayang...

Sayang dan takut kalau ini yang dikatakan penghabisannya. 
Rugi kerana tidak mampu untuk diusahakan penyelesaiannya.

Kawan...

Rasanya kau lebih handal dari aku. Lebih cekap dan mahir dari semua segi.

Alahai...

Kawan. Kata mereka datang dan pergi. Kononnya lumrah kehidupan.

Takdir...

Apa kaitannya. Tak perlu kau nak kata yang lebih lebih kalau jalannya dipilih dengan dua pihak. Mana mungkin satu tangan bertepuk akan berbunyi bukan?

Apa...

Apa kau rasa. Penatkan. Tapi takpalah. Aku tahu kau ada dekat.


" kau still upset dengan aku ke wei? "


Dungu kau. Kelakarlah.
Aku ingat lagi. Tak lupa pun cuma aku rasa lucu. Beginilah.
Biarlah senyap.


Mungkin itu dah 'takdirnya'. 
Selamat pergi " kesah lepas " dan Selamat datang " seterusnya " .



Kan kawan ? :)



No comments:

Post a Comment

aku bukan orang tua korang nak tegur, aku bukan sesiapa pun so pandai pandai la ye.